Am I overanalyzing things? I don't know..


Har haft en trevlig, jäkligt lugn, och tjock helg.. Carolinen har varit här och vi har inte gjort många knop som man brukar säga, tror enda gången Carro lämnat soffan var när hon duschade :P Men vad behöver man mer än en Vänner-box och lite kladdkaka? I could not say.. ^.^

Men så fort denna helg är över så är det plugg som gäller, jag måste skriva och läsa och googla och rätta. Jobbigt som fan när man har varit ledig i två veckor, man hade ju äntligen börjat slappna av! Det jag alltid har så svårt för är att försöka prioritera och sortera alla småsaker som bör göras. Allt blir bara för mycket och jag försöker göra allt på en och samma gång (oj, hemska associationer). Men det ordnar sig alltid. Hoppas jag :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0