Nu är nog den jäkla hösten kommen


Förbannade igår hösten, det regnade och blåste och det kändes som om man seglade i stormig motvind när man cyklade genom stan. Men idag däremot, idag gillar jag hösten! Hög, klar luft och soligt och grannt! Har inte riktigt uppmärksammat alla vackra höstfärger i parken, måste ta vara på dem, synd bara att man suttit inlåst i biblioteket hela dagen, jäkla dumheter att gå i skola. :P

Men imorgon får jag träffa mina kära vänner igen! Känns som om det var en evighet sen sist, och det är ju nästan en vecka ;) Nästan två för vissa! Skandal!

Nu ska mina kalla fingrar knappra in lite nyttigare ord! Njut av hösten, för det gör inte jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0