Sunshine and happines is what I long for


Hello allihopa everybody!

Long time, no see.. Elin står i duschen och jag har inget bättre för mig så jag tänkte jag skulle skriva några rader, om vad vet jag ej, men något ovettigt ska vi nog komma på :P

Jag är ju hemma från utlandet iallafall, är just nu i Umeå och hälsar på min kära Elin, man måste ju passa på medan hennes karl är ur huset :D Sen idag ska jag träffa Stina, det ska bli roligt, det var typ tre månader sen sist om jag inte minns fel, det var en liten glögg-gathering hemma hos Madde tror jag... men det ska bli kul iallafall, man mår alltid bra när man varit med stina några timmar ;)

Annars så leker väl livet, iallafall nu när jag är frisk igen. Har dock ångest över framtiden, först så har jag en underbar sommar hos hemtjänsten att se fram emot, sen så barkar det iväg till okända marker... Är på en och samma gång supernervös och superspänd och livrädd och överlycklig över att flytta och känslorna går upp och ner och kommer och går, nu när jag är hemma hos Elin och Jan och ser hur fint dom inreder det och har sig så vill jag inget hellre än at flytta igår typ, men sen så när jag sitter framför datorn och en intressant lägenhet dyker upp så får jag panik och kan inte göra något åt saken, då blir det liksom för verkligt helt plötsligt... Men jag antar att det är för att Malmö är så jäkla långt bort, jag menar Carro flyttade ihop med Morr och Stina hade Fred och Madde är bara cool, men jag vet inte, jag är ju mörkrädd! Hur ska det gå? Och tänk om klassen är skit eller lägenheten är det eller jag inte får några vettiga vänner eller vad som helst?! Jag tror inte mitt hjärta pallar det här..

Nu verkar Elin ha duschat klart iallafall så nu ska jag borsta tändera och vandra in till björkstaden! :P

Pussar med kramar Em

Kommentarer
Postat av: Mads

Ems, är jag cool är du ball. Så äre!

2009-04-27 @ 21:22:19
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0