On the run


Vad lyser upp hösten om inte en liten nöjestripp till de mer södra delarna av Sverige??

Sitter just nu på kronhusgatan med carrot ihopkrupen i en filt bredvid mig i soffan och robert står bakom mig och diskar bort porslinet efter våran enastående middag som bestod av en alldeles utsökt casserole med kikärtor och majs och tagliatelle - me like! Nu sitter  vi och tittar på ett gammalt avsnitt av simpsons (som suger) och ska snart se film och käka (quote carrot:) chirre o dirre :)

har shoppat en hel del med, både här i göteborg men i el stockholmo med..  men nu sitter en viss snygging här och distraherar mig så jag får fortsätta sen när han har hittat något roligare att göra så jag kan koncentrera mig :P

Loove


Kommentarer
Postat av: Mads

Vad mysigt ni har det!

När kommer du hit till de mer östra delarna av landet då? =)

2008-11-23 @ 21:08:31
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0