Thoughts were spinning



Är alldeles tom i skallen, ingen aning om vad jag ska skriva. Helt sjukt, har varit utan dator i evigheter (virusfan) och nu när jag sitter här är det, såklart, helt tomt. Jag som till och med skrev ner en massa i ett anteckningsblock för att jag hade så mycket på hjärtat. Såklart är ju inte blocket här nu, bara för att jävlas, gör allt för att trycka ner mig, jajjemänn.

Nemen, tror det stod mest deprimerande saker i vilket fall så :P var lite low på söndagen där, förra veckan alltså. Kan inte med mig själv ibland, vilket är lite lustigt. Alla som är bra är ju så långt borta.. tur att det är parteh tonight med min alldeles egna umeåbrutta iallafall, det behöver jag :) var med som respektive på julmässa i torsdags och fick inte ner många alkoholhaltiga droppar, man var ju så fuckad i magen efter att inte ha ätit något på hela dagen, för fem sekunder tro att man skulle få mat efter att ha väntat i en timme för att istället gå och dricka vin, och sen, lite halvlullig sådär, gå och vräka i sig allt från skinka och potatissallad till köttbullar och äppelmos, och för att göra saken ännu bättre, ris a la malta och kladdkaka. Och julmust förståss. Och jag som skulle gå ner i vikt. Fast det har jag ju sagt sen jag var nio också.. :P

men hörde att dom varit och tafsat på åldersgränserna på stans pubar igen. Tydligen 22 på olles och 24 på statt o harrys. Jävla surt. Tur att man går gratis på liquid, inte så sugen på att betala en hundring för det om det var lika dött som igår, tur att man fick betalt för att vara där säger jag bara :P

nej, nu fryser jag, så ska lägga mig i mysigaste, fluffigaste sängen som finns på den här sidan av verkligheten!
(Love you darling jonsson!)


See ya at tonights show!

  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0