Many, big things can be read into such a small thing


Finally finally I can see I thought I saw the end of the tunnel, but, oh yeah,
I'm still stuck in that evil circle, god damn me you.
(-No no, you see, I want too much from you)


Hm, tog bort min lunarstorm-användare idag. Hade lovat mig själv att ta bort den innan jag fyllde 20 men glömde helt bort att jag hade den kvar, vilket kanske är bättre i och för sig :P men för att ära min tid som fjortis (som sträckte sig skrämmande långt in i de äldre tonåren) så får ni här min lunarpresentation!

Och för att förklara lite närmare (för er som inte regelbundet har varit inne på mitt "krypin" och uppdaterat er) så det som är överstruket stod där tidigare för att bli utbytt av det som är kursivt. Fruktansvärt komplicerat. Och det inom parentes är en referens till en sång som en gång blev "dedikerad" till mig. Och som en annan parentes, det här var VÄLDIGT längesen. Det måste vara minst två år sen jag uppdaterade det här. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Mads

Det var lite komplicerat faktiskt :p men vi var alla en gång små..

Hur jobbar du i veckan?

2008-09-02 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0