Mhm, I'm inte moneyy!

Jaa, det gick bra att starta mitt nya liv idag, madde var till o med så observant som sa att det är ju den första september idag. det är måndag, första dagen i en månad- det kan ju inte gå fel! :) Har iallafall köpt pärmar för lite organisering, en stegräknare för att peppa mig själv lite till att "finna steg i vardagen" (:P), jag gick in på studieplus och fick veta lite om att förbättra betyg och läsa kurser etc, jag har köpt en lampa till rummet och köpt klippkort på brux! :) ska åka dit onsdag och träna lite själv sen så ska jag se om man kan få hjälp med att snickra ihop ett träningsschema av något slag! Va? Är ni inte stolta så säg! ;) sen så hade jag klänning idag dessutom, det är också en del i mitt nya liv, börja använda alla fina kläder jag faktiskt har. Ska ha min fina kontorsklänning (madde o carro vet vilken jag menar :P) första dan i "skolan", man har liksom först en orienteringskurs där dom berättar om hur det fungerar med miroi och så.

men i vilket fall känns det verkligen bra. ja just! beställde dom enormt snygga tapeterna till rummet med, mina vackra fondvägg, min lilla skog där jag ska sitta och mysa med min fina nya lampa med en bra bok, lite fruktte och tjocksockar :) mm, lite bra är vintern iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0