Hemlös med rabarberpaj i magen


Fruktansvärt oinspirerad till att skriva faktiskt.. Lyssnar på David Gray och läser om dagisbränder i Mexico, inget bra upplägg.

Mest vill jag skriva om en sak som stör mig, men det är så löjligt att man kanske inte vill erkänna att det är ett problem liksom. Om ni förstår?

Äsch, det är kanske inte lönt att jag försöker, jag har lågt blodsocker, då är jag inte en trevlig person.. Men jag är glad över ikväll, jag har ett lyxproblem, antingen går jag på 23-årskalas eller så går jag ut på tjejmiddag, det är såna problem som är angenäma, inte det faktum att man inte fått jobba på över en vecka eller att man inte har hört ett rockande fylleord på ungefär lika länge..

Nej tårta eller sprit, det är beslut som jag gillar att ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0