En nattlig eskapad hade varit nånting just nu

Helt plötsligt blev jag klarvaken, jag som nästan somnade i soffan alldeles nyss. Känner mig på något underligt vis alldeles jätteglad och fylld av kärlek (har dock en stark känsla av hunger.. hm..) trots förutsättningarna. Kan misstänka att det har något med en sorts eufori över att ha lämnat in tentan att göra, men vem vet? :P

I vilket fall är jag glad, jag älskar mina kombos, jag ska shoppa inredning imorgon, tentan är över och ja, jag är bara glad. Även de mörkaste moln kan inte täcka min sol just nu.. Eller ja, kanske solkas himlen lite över att klockan är tre, jag ska upp imorgon och jag kan inte se att jag kommer somna inom den närmsta framtiden. inte för att det hjälps av att jag sitter här heller men. :P

hm, jag känner för att ta kontakten med gamla vänner. det är lustigt, jag som brukar tycka sånt är jobbigt, stelt och olustigt. men icke denna natt. kanske är detta en sorts motreaktion mot helgens happenings? Äsch nej, way to deep. Jag vill bara dela med mig av denna glädje till alla de tre som faktiskt följer min blogg ;)

Puss and out!


Kommentarer
Postat av: Ida

Puss and in! Nu rockar vi IKEA ;)

2010-01-15 @ 10:50:47
URL: http://loveisstillmyreligion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0