You wanna be on top?


Jaha, idag ska man jobba på salt  o peppar.. känns såå drygt, börjar om en timme men sitter här i pymamas i ren trots. Att jag trotsar mot mig själv behöver man ju inte nämna men.. :P

...................

Nu ringde han .. typiskt också, trodde han skulle säga att jag inte behövde, men då ville han att jag skulle komma tidigare, typiskt också. menmen, det är väl pengar I guess.. och det är ju egentligen bra, att få ett till extra jobb, så nära mig liksom. men jag har varit ledig för länge nu, jag har gått och dragit fötterna efter mig sen förra tisdan, helt otroligt hur lite man kan få gjort på så lång tid, jag har inte ens tagit fram geografiboken, jag har inte skrivit färdigt cv:n, jag har faktiskt städat rummet men det ska vara det enda då..

Have a nice day ladies, kom gärna och ät kebab i sund idag vettja, jobbar trots allt till nio ikväll... hurray!

/Em

Kommentarer
Postat av: Mads

Var hittar du alla extra jobb egentligen? =p

Skulle gärna komma förbi om det vore lämpligare omständigheter, orkar inte laga mat idag =P

2008-11-14 @ 16:58:00
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0