Goody gumdrops


Jag gillade verkligen Snatch, trotsade alla som vägrat se den med mig och såg den själv igår, iallafall, och tur det :)  Fick mig att sakna London dock. Men sånt kan man ju leva med när man fått en fin dos endorfiner :P och nu blev jag sugen på att se Boondock saints (eller hur det nu kan stavas), jag kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om egentligen och det jag kommer ihåg känns inte som om att det är bra, men jag vet att jag gillade den då! :P men det är kanske typ 4 år sen...

Är det inte hemskt att man faktiskt kan säga så? Att för kanske 6 år sedan så var jag i Monaco, och jag kommer faktiskt ihåg det! Att för 10 år sedan så använde jag internet för första gången.. Man känner sig ju urgammal, vilket också kanske är löjligt, men jag gör verkligen det. 10 år är en jävla lång tid. Fast då samtidigt så känns det som om det har gått så jävla fort, och hur snart är man inte trettio då?! O.O

Nej! Nu pyttipanna å rödbettor :)


(Thanks mates ;) )

Kommentarer
Postat av: Mads

Want sugar in your tea?

No thank you, I'm sweet enough.

2008-10-22 @ 19:13:49
Postat av: Stina

Boondock saints är jätte bra :D gillar den verkligen :p gillar du snatch så ska du se den :P och lock stock and two smoking barels, och crank och i stort sett allt med jason stantham eller vad han nu heter :D

2008-10-22 @ 21:58:50
URL: http://foolproof.blogg.se/
Postat av: Em herself

Såg nu att det ska komma en boondock saints 2 nästa år O.O

2008-10-23 @ 12:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0