There is a cello in your livingroom


Jag är satans trött men satans lycklig. Mitt liv är planerat! :D

Alla ni som vet, vet att jag har haft panik dom senaste 15 åren över vad jag vill bli (dom första fem var jag ungefär som vår kära mads, allt var så fascinerande; cyklande brevbärare, veterinär, artist, jobba i godisaffär, radiopratare, you name it, I wanted it!) (cyklande brevbärare var dock alltid nummer ett på listan, så ni vet :P) . Men nu vet jag! Nu är dom närmaste, i alla fall 4 åren, utstakade! Nu ska jag jobba till slutet av november på hemtjänsten o liquid och kanske lite café trekanten, förhoppningsvis hinner jag med lite julbord på parken med (pengar pengar), sen så ska jag och Rob flytta, till Thailand (I  KNOW!), sen när vi kommer hem (whenever that is) ska jag jobba på diverse ställen (förmodligen ovanstående lista) tills jag kan börja sommarvikariera på posten!!! Sen, och hör här, det här är otroligt.. ska jag flytta till MALMÖ! Jag vet, det är sjukt, jag hatar skåningar. Men jag hatar inte dom så mycket att jag kan blunda för det underbara som malmö högskola har skrivit i sin söta lilla katalog (som egentligen är ganska tjockis).. programmet jag vill gå, det jag vill jobba med, det jag ska bli... I'm överlycklig! Nu är bara frågan, det står mellan två program och i katalogen låter den ena bäst men på hemsidan så låter den andra bättre och om man läser kursplanen blir man bara förvirrad! Sen så en annan fråga, som inte är lika svår att bestämma sig för men ändock kan skapa lite huvudbry, svenska eller engelska? För bägge programmen finns i både svensk o engelsk utgåva. Förbryllande. Fast då i den engelska versionen kanske man får gå med massa roliga utbytesstudenter eller bara spännande nykomlingar :D ah, spela roll, I want it! Sen så att det bara är en och en halv timma med tåg till Halmstad (och cirka 30 minuter med tåg till Köpenhamn :D) vilket inte gör saken värre!

Well people, even though I'm world champion in not calling my friends, I love you and miss you all and I'll call.. soon enough ;)

Kommentarer
Postat av: Mads

Awoho!

Så roligtroligtroligt att du vet vad du vill :D fast man kan alltid fortätta vara fashinerad av saker och ting, bra med en b-plan! du kan ju ha postis som andra val ifall fn president skulle gå i stöpet. men det finns ju ingen anledning till att den skulle göra det :D



Men jag tror alla är lika kassa på att ringa alla :p men alla har nog förståelse för alla har lika fullt upp :p Men vad duktiga vi var idag, vi ringde ju en gång var haha :p

2008-10-03 @ 18:05:07
Postat av: caroline

Kan inte annat än att hålla med föregående talare va kul att du äntligen vet vad du vill :) Vad är det du ska läsa i malmö?



OCh en till fråga tänkte du åka innan jag kommer hem i jul? :O



+ Du är sämre än mig på att svara i telefon :P men tycker om dig iaf pumlan :D

2008-10-07 @ 03:11:09
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0