Just fuck it all.

Varför ska man behöva låtsas att man är någon annan? Ha som ett litet skådespel inför andra, inför honom, inför mig själv? Jag har bestämt mig för att skita precis i vad alla andra säger, sluta vara falsk, inte mot andra, det är jag sällan, men inför mig själv. Jag har verkligen trott att jag skulle kunna lura mig själv, övertyga mig själv om att jag är någon jag inte är. Sånt naivt skitsnack. Nu är det så här och det är så här jag känner, det här jag vill. Alla andra kan ta sig nånstans där det är varmt o jävligt mörkt.

Kommentarer
Postat av: Stina

that's the way to go. :) det spelar ingen roll hur man är eller vem man är, så länge man är sig själv :) och ditt "jag" är jätte bra! ^^

2008-09-04 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0