Mitt liv ryms alltså i fyra väskor och tre lådor



Har haft en bra dag idag, dock är den inte slut än, men jag är rätt så slut på.. Har bakat hela veckan känns det som, men det var det värt, skulle ha lagt in en bild på det underbara kakfatet om det inte vore för att jag packat ner kabeln till kameran :P Just nu sitter jag mest och fördriver tid tills nästa gäng kommer, matkala-klanen har redan varit här och snart så kommer väl nylanders, jonssons och olofsson/nelsons, och förhoppningsvis en bergström :P

Känns skönt att allt är klart, packat och klart, känns som om jag glömt en hel del då man hittar saker man vill ha med sig hela tiden överallt, men det ordnar sig!

Nu kommer the nylanders så vi hörs och vi ses för nu ska det ätas blåbärs-cheesecake! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0