Sorry girls, it was just the mockingbird mocking us!


Kommentarer
Postat av: Mads

Oj. Hmm. Alltså jag förstår inte bilden O.o ska det se roligt ut, som en synvilla?

2009-02-08 @ 21:02:56
URL: http://minamadelene.blogg.se/
Postat av: Ems

Hahha, neeej, det ar fageln som ar grejen! Alltsa, bilden ar inte stord, det jag menar, ar till dig o Carro, angaende Laos.... ;)

2009-02-11 @ 03:57:06
Postat av: Mads

Menar du att ni såg ut som i fågelscenen efter dyket eller den lilla raringen som höll oss vakna hela nätterna?

2009-02-19 @ 19:36:26
URL: http://minamadelene.blogg.se/
Postat av: Ems

Jag trodde det var raringen, for den dar later precis sa.. hemsk fagel, den har typ 100 olika ljud.. men, da kom jag pa att faglarna ar ju inte vakna pa natterna ju! Sa nar vi var i pulau weh sa hade vi en raring inne pa receptionen som ekade over hela stallet (det var riktigt hogt i tak) och jag tror att det bara ar en javla gecko odla! Fast det maste vara en riktigt stor en...

2009-03-01 @ 06:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0