Guilty as charged


Eller hur man nu kan tänkas säga det.. :P

Det har varit en riktigt skön dag idag, jag har gjort i princip absolut ingenting, lite enkla samtal har jag gjort, och sen så har jag pluggat in motorvärmaren.. skön dag. Ska jobba sen dock. Börjar tre, men tänkte komma dit tidigare och snylta lite mat :P chefen blir ändå bara glad av att jag kommer tidigare, vad jag än vill, känns ganska bra att man har gjort något bra bara för att man kliver igenom dörren, ibland behöver man bli uppskattad bara av att man är. Som jag och Madde pratade om, att man är bra bara för att man är. Det har jag faktiskt känt på sistonde, att jag är bra bara som jag är, nog för att man ska veta det i sig själv, men när man inte har det till 100%  så är det skönt att få veta det av andra! eller hur?

jaa, snart åker jag och love till sydligare breddgrader, ringde precis till kilroy och kollade så allt stämde, and it did, så det var ju skönt, fick biljetterna skickade till min mejl så både jag och rob har dom, ifall nått skulle hända, ska skriva ut trehundra kopior också, just in case ;) och ja, jag har lite resfeber, orolig att jag inte har allt och att det ska vara något vi glömt. Men jag ska betala in försäkringen, jag har väska, vaccinationer, mediciner, en någorlunda resplan, biljetter till och från bangkok... Det är bara resan ner till stockholm som måste bokas, men det är ju en piece of cake! :)

Nu så blir jag distraherad av våra bästa år, det är nästan som jag förstår vad det handlar om, jag såg ju ett program för två månader sen :P Måste byta kanal innan jag blir intresserad av intrigerna, man få rju ändå aldrig veta något så..

Nightie night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0