Makaber - scary freaky? yucky


Haha, nu mår jag redan bättre!
Rob hade gissat på att jag har mens, men jag gissar på att jag har tråkigt :P
Har kollat runt på ams efter jobb, och jag hittade faktiskt en del, allt från präst i kanada till personlig assistent i egypten och au pair överallt och båtjobb och jobb som försäljare, men jag hittade ett förbaskat bra jobb där dom erbjöd boende, men då gäller det ju bara att både jag o Rob får jobbet, för det är ju det som är kruxet you see, vi måste ju båda få jobb i samma stad, bäst vore ju på samma företag, men så höga krav ska man inte ha.. synd att det här med portugal gick åt helskotta...

Men iallafall, jobbat jag har hittat nu är en visstidsanställning på tre till sex månader inom perioden april till september. Det är på en nattklubb/restaurang/hotell/whatever på rhodos (?!) och man kan vara allt från kypare till bartender till dj och "entertainer" men dom säger så här:

" Vi erbjuder bl. a:
- Goda löneavtal
- Gratis boende i lägenhetshotell
- Rabatterade priser på restauranger
- Aktiviteter och oförglömliga upplevelser"

låter väl bra? höh? fast dom har lite lustiga yttranden, man måste t.ex. skicka en helkroppsbild, liite skumt, dom vill säkert bara ha personal som dom kan visa upp i bikini :P Kanske blir telefonförsäljning på Costa del Sol istället, där kan dom ändå inte kräva att man ska se bra ut, i så fall vore det något seriöst fel på den här världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0