I keep cutting edges while you keep cutting me out



Huvva, dags för en springtur tror jag, vädret ser perfekt ut dock, molnigt men milt, ingen sol så det blir inte för varmt men då har jag heller inget att skylla på när det börjar bli jobbigt heller.. Hoppas det är blött i skogen! :) Kan jag skylla på det istället alltså... Sen så blir det jobb ikväll, tycker inte riktigt om dom här 13 till 22-turerna, det går ju snabbt och sådär, dom är ganska lugna, men det blir som ingen dag kvar, än fast jag klev upp nio så är hon redan tio och jag har inte ens klätt på mig än! Det känns som att timmarna mellan nio och ett på förmiddagen är så mycket kortare än timmarna mellan fem och nio på kvällen...

Aja, nu måste jag klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0