Why can I never ever fucking just LET IT GO?!?!?!


3 veckor och 5 dagar sen jag skrev sist.. illa, men jag är inte sämre än Carro iallafall, var det mars hon skrev sist? ;P
Är supermegajättetrött, är inne på min nionde dag i rad på jobbet, rädd att jag inte kommer vara så mycket att umgås med på fredagkväll Madde, men en snarkande Emelie är väl kanske bättre än ingen Emelie alls? =D

Annars så har jag haft tre bra veckor, midsommar i ett soligt umeå, förra helgen i metalinvaderade göteborg (dock ådrog jag mig lite head bangar-skador, men sånt får man leva med) och en helg på jobbet, så friends, rock´n roll and money!! Hahaha, jaaa, enda jag tänker på egentligen är att snartsnartsnart får vi veta hur det blir med universitetets vara eller icke vara till hösten, jag menar, jag sitter ju relativt säkert (och bäst för mig när jag har en lägenhet med 3-månaders uppsägningstid) men Robert.. Lilla kära Robertvännen min.. Jag vill ju veta för hans skull, så att han kan få planera och ha sig, liksom veta vars han ska ta vägen, men även för min egen själviska skull- har jag en pojkvän tre eller tretton timmar bort... Helst hade jag önskat typ tre sekunder, men man får inte vara så kräsen, får bara vara glad att vi har bestämt oss för att klara av det vad som än händer... eller ja.

Nu ska jag iallafall koka ris så att jag har någon mat med mig på jobbet, jag älskar chili con carne, önskar det vore middag nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0