Guld och gröna skogar - han lever!!


Jäklar, jag har fått en lägenhet!! Helt sjukt, sitter och inreder den nu, även fast jag bara har en dålig bild och en planlösning ritad för hand, inga mått eller något, men jag gör mitt bästa =D Känns så oerhört skönt att ha hittat något, och nu är den säkert för dyr, för liten och för långt bort, men jag känner att jag bryr mig inte! Jag kan åtminstonde sova på nätterna liksom :P

Annars ska jag på lyftutbildning på Nolaskolan idag, genom hemtjänsten, tror det kommer vara jäkligt nyttigt, det är lätt att både göra illa vårdtagare och vårdare om man lyfter fel, vi har ju mer än ett fall av sträckning och ryggont på jobbet, jag var nära och sträcka mig en gång med, men som tur är så är min kropp så van att tåla stryk så vi överlevde! :P Har varit jätteduktig och träna dom senaste dagarna (typ två) och det ser kroppen till att straffa mig för, kan knappt komma nerför trappen och jag har till och med ont ovanpå foten, jag menar- vad hände där? Men idag är det payback-time: jag ska gå till stan :) an eye for an eye en muskel för en annan! mohahaha.

Här är lite bilder på mitt kommande skånska hem!

 
Vardagsrummet/sovrummet såklart, jag försökte mäta hur långt det var under
fönstret där för att se om jag skulle rymmas med en soffa, för vi råkar ha
liknande stolar, så jag ställde upp så likt jag kunde och det var över två meter
så då boorde jag ju rymmas med den här soffan (fast det inte stog några mått
på nätet men alla liknande soffor var typ 2.30 nånting nånting)....:

Det var inga mått på den här heller dock, jäkla em... men den skulle
passa med, fast som tv-hylla kanske? =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0