Vädret does get me dooown


Usch va tråkigt trött jag är.. jag har varit så duktigt aktiv dom senaste dagarna och nu bara... stannade allt av, träningsvärken är så gott som borta, vilket tyder på att jag måste ge mig ut igen, jag har ju till och med bilen idag så jag kan inte ens skylla på det! fast jag skulle ha tänkt på det tidigare, har ju ett sånt där 10-kort på brux, men då måste man gå före elva, och det är ju lite sent nu... hatar dock gym, styrketräning är usch. Fast det är Afro power dance ikväll på step in, såg att det var "new release" på body balance i veckan, synd att man missade det, de börjar då med nya program och då tas det lite långsammare och även stammisarna kan vara lite osäkra, så man inte behöver känna sig som ett freak liksom :P

Har haft det obeskrivligt långsamt idag så jag gjorde något så deprimerande som att räkna ut mitt preliminära studielån, sammanlagt så skulle jag låna 164 072 sek men med avgifter och ränta, så blir det 226 089 kronor! Och de räknade ut en avbetalningsplan på 24 år!! heelt sjukt, snacka om att sparka på de som redan ligger ner... Måste räkna ut hur mycket jag kan få i bostadsbidrag, har upptäckt att jag kommer bara ha 3800 kvar efter hyran, tur att tv och el ingår åtminstonde.. men sen mat, böcker, telefon, internet... hur klarar ni er?!



Kommentarer
Postat av: caroline

Det gör vi inte...

Jag hoppas på att kunna få ett hyffsat jobb leva jättesnålt nått/några år och betala mer än de rekomenderar bara för att få det gjort! :P

2009-06-11 @ 19:06:25
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/
Postat av: Stina

3800 är mycket pengar :p levde i ett halv år på 2800 över varje månad som skulle gå till mat, böcker, telefon, nöje och allt :P de du ;)

2009-06-11 @ 22:41:28
URL: http://foolproof.blogg.se/
Postat av: Mads

Var räknar man ut sånt där? Med ränta och det?



Och det kan bli en kul sport att se hur lite man kan leva av per månad! Lite av en realitysport men ändå =P

2009-06-18 @ 09:21:24
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0