Resedagbok: Lyxfrukost

Sitter i Maddes säng och lyssnar på flyttplaner, om det är någonting som den här uppsalavistelsen gjort så är det att göra mig ännu mer ivrig att flytta hemifrån, härligt att ta hand om sig själv, skapa ett nytt liv i en ny stad liksom.. Plugg, fika och parker, härliga tider! Madde ska ju flytta härifrån sitt inneboende till en dublett, eller i alla fall förhoppningsvis och det är det dom pratar om, flytt och släpvagnar och kläder och gitarrer... Jag och Madde har haft det himla lyxigt dom är dagarna, jag är väldigt tveksam om jag verkligen har hamnat hos en fattig psykologstudent, igår till middag åt vi lasagne och drack champagne, sen blev det jordgubbar och mer champagne till efterrätt =) sen till frukost, ojojoj, amerikanska pannkakor, färska bär (blåbär, björnbär och hallon) och mango o banan o kiwi och glass! Heelt otroligt gott, vi satt ute på balkongen och solen sken.. wunderbar! Sommaren är verkligen här i uppsala, det luktar hägg och syren och alla träd har fina blad och det är tulpaner och maskrosor överallt! 

Ikväll ska vi iallafall se på mods-triologin och äta våfflor, känns mysigt, ska vara hos Maddes klasskompis Tess och vi kanske blir ett gäng tyckte jag hörde här i förbifarten, vilket blir trevligt, att få en lite inblick i hur madde lever nowadays =P

Nu pratar vi om passiv aggressivitet, men jag fattar inte, glad att jag inte valde psykologi, låter väldigt intressant, men fan så svårt.. fast jag hade säkert klarat av det, om jag kämpat lite =P 

Nej, nu måste jag koncentrera mig här, vara lite mer aktivt social! Puss och kram! Ha en trevlig dag! 

Kommentarer
Postat av: Mads

Wii mysigaste (och matigaste!) weekenden ever =) Hoppas du inte tråkades ihjäl på resan tillbaka och vi ses om två veckor igen och då får vi planera min visit till malmö hehe

2009-05-25 @ 18:16:26
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0